Alle har vist glædet sig rigtig meget til vores trivselstur. Det var med stor begejstring, at alle steg ombord på de to store busser, som kørte os ud til Eghjorten. Bålet blev tændt og taskerne pakket ud. Børnene har været helt igennem fantastiske. De har leget, løbet og hygget til den store guldmedalje. De trodsede regn og torden.

Vi spiste frokost sammen i hold, og derefter var der aktiviteter for alle. Der var lavet 8 poster, som eleverne fra 4.klasse var tovholdere på. Der skulle både gættes dyr, findes vej, skabes naturbilleder, laves tillidsøvelser og meget meget mere. Det var skønt at se, hvordan de store hjalp de små på vej, og hvordan de små trygt stolede på de store.

Derefter blev der leget på de store arealer, som var noget af det mange af børnene nød allermest.

Kl. 18 sagde vi pænt på gensyn til en gruppe meget trætte 0.klasser, og kort efter kom bussen igen og hentede 1. og 2. klasse som blev kørt tilbage på skolen for at sove.

1. og 2. kl:

Hjemme blev klasseværelserne omdannet til sovehule, mor og far var savnet, men alle gennemførte og er vist ret stolte.

I får trætte børn på weekend 😉

1. og 4. kl:
  2. klasse havde redt op i vikingehuset, hvor de lå på rad og række ved siden af hinanden. I vinduet var der blevet sat lidt lys op, så det ellers meget mørke hus blev lyst lidt hyggeligt op. Janni og Søren puttede, trøstede, tyssede og krammede til alle var faldet i søvn.

I 4.klasse havde de alle besluttet sig for at sove sammen nede i det store shelter. Det var liiige til den kolde side, så vi måtte rykke tæt sammen, men det gik.

En dejlig tradition, der styrker sammenhold på tværs af klassetrin!