Velkommen til Lille Per

Man kan kontakte Lille Per på ‭31208022‬. Børnene kan også kontaktes på dette nummer, da vi ligesom skolen er mobilfrie:-)

Lille Per åbningstider

Mandag 13:15-16:30
Tirsdag 13:15-16:30
Onsdag          13:15-16:30
Torsdag         13:15-16:30
Fredag 13:15-16:00
  • Lille Per holder lukket i uge 28,29 og 30.

Tilmeldings- og afmeldingspolitik
– for Lille Per (fritidshjem) og Store Per (klub)

Vi elsker jeres børn, og vi elsker at sørge for deres trivsel og udvikling!

Det gør vi ved at være meget skarpe på, at der er nok voksne til de børn, der er her.

Når der ikke er så mange børn, så skal antal voksne på arbejde tilpasses, så vi kan spare de mandetimer og lægge dem, når der er et behov. På den måde sørger vi for, at pengene og medarbejdertimerne går direkte til jeres børns trivsel og udvikling!

Tilmelding og tidsfrister

Elever skal tilmeldes / afmeldes for alle ferier i skoleåret. Vi laver fordeling af ressourcer for ferier i lang tid før, så vi kan sikre rette fordeling af ansatte pr tilmeldte elever. Tidsfristerne skal derfor overholdes, men bare rolig: vi sender påmindelser ud.
Vores ansatte skal varsles i god tid, om de skal lægge ferie. Dette af hensyn til overenskomster, særlige hensyn, men skam også af anstændighed. Vi ønsker at behandle vores ansatte godt – ligesom med vores søde elever.

Men frygt ej! – det kan jo ske at en frist ikke overholdes

Sker der alligevel noget, der gør, at du ikke fik skrevet dit barn på, kan vi mod et gebyr på 400 kr pr barn alligevel tage imod guldklumpen. Så justerer vi medarbejdergruppen med “løse vikarer”. Så har du misset informationen i nyhedsbrevet og overset sedlen i køkkenet, og du alligevel skal have dit barn tilmeldt, så går gebyret altså til at hive løse vikarer ind.

Procedurer

• Udfyld sedlen indenfor tidsfristen. Du kan også give besked pr telefon, mail eller personligt fremmøde.
  • Respekter medarbejderne og den samlede børnegruppe og lad din tilmelding være velovervejet, så gruppen af børn, der alligevel ikke dukker op, mindskes.
  • En ikke udfyldt seddel opfattes som et fravalg
  • Tilmelding efter fristen 400 kr. pr. barn.