Kære forældre

Vi har klasser fra og med 0. klasse (børnehaveklassen) – til og med 9. klasse. Vi har én klasse på hvert trin fra børnehaveklasse til 5. klasse – og to klasser i 6., 7., 8. og 9. klasse. De to spor hedder P og G.

Ønsker du en plads i en given klasse i indeværende skoleår, bedes du ringe til os på 35105959 / 26231158 eller sende en mail på pgs@pergyrumskolen.dk. Vi vil derefter kontakte dig, så vi kan aftale tid til en samtale med vores skoleledelse: Helle Holm og Charlotte Bie, med henblik på gensidig afklaring af, om Per Gyrum Skolen kan være det rette skoletilbud og det gode match for netop dit barn.

Skolestart
Ønsker du at skrive dit barn op til venteliste til skolen, skal du trykke på nedenstående felt. Du bliver sendt videre i et nyt vindue, hvor du bliver bedt om NemID for at kunne gennemføre opskrivningen. Opskrivning koster et engangsgebyr på 500 kr.